Okul deneyiminde ne gibi etkinlikler yapılabilir?

Bu etkinlikler uygulama öğretim elemanı tarafından planlanmaktadır.

Tanışma ve dönem planı
Ders planı hazırlama
Etkinlik hazırlama
Öğretmenin okuldaki bir günü
Öğrencinin okuldaki bir günü
Ders planı hazırlama
Öğretim yöntem ve teknikleri
Eğitimde yeni yönelim ve değerler
Derslerin gözlenmesi
Değerlendirme materyalleri hazırlama
Dersin yönetimi ve sınıfın kontrolü
Araç gereç ve yazılı kaynaklar
Veli katılımı
Mevzuat, idari işleyiş, evrak işleri
Okul müdürü ve okul kuralları
Okul ve Toplum Sınıf rehberlik hizmetlerinin yürütülmesi
Ders dışı öğrenme ortamları ve faaliyetleri
Öğretim Teknolojilerinin (Akıllı tahta, bilgisayar, projeksiyon vb.) Etkin Kullanımı

UZAKTAN EĞİTİMDE
Uzaktan eğitim senkron ders araçları
Öğrenme yönetim sistemleri
Web 2.0 araçları
Öğrenci etkileşimi ve katılımı
Değerlendirme